Popyt na szkolenia biznesowe jest olbrzymi i jest ich na rynku jest bardzo dużo. Zainteresowani mogą wybierać wśród szkoleń on-line, stacjonarnych, indywidualnych, grupowych czy wyjazdowych. Słowem – „szytych na miarę” . Załóżmy, że do odbycia jest szkolenie wyjazdowe. Przyjmijmy, że uczestnicy szkolenia marzą o szumie fal, pięknych widokach i wdychaniu jodu i nauce w komfortowych salach konferencyjnych nad morzem. Jak zatem sprawić, by prócz przekazanej wiedzy pozostały fantastyczne wspomnienia, niedosyt i chęć powrotu po kolejną dawkę wiedzy? Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się jakie elementy musi zawierać udane szkolenie biznesowe nad morzem.
Dobra lokalizacja na szkolenie – nadmorskie kurorty
Nad polskim morzem nie brakuje atrakcyjnych miejscowości. Warto wybrać większe i turystycznie dobrze przygotowane miasto. Ważne, żeby lokalizacja oferowała atrakcje również poza sezonem. Wymarłe uliczki i zamknięte przybytki gastronomiczne nie sprzyjają chęci do nauki ani do integracji a przecież szkolenie biznesowe nad morzem ma być udane. Warto zapoznać się z ofertą Sopotu, Gdańska, Gdyni. Z mniejszych miejscowości urokliwe są Władysławowo, Jastrzębia Góra czy Międzyzdroje. Każda z tych miejscowości dysponuje bogatym zapleczem hotelowym ( plus sale konferencyjne nad morzem) i gastronomicznym. Można liczyć też na dobrą rozrywkę oraz wycieczki w okoliczne interesujące miejsca.
Dobry hotel z wyżywieniem – gwarancja udanego pobytu
Nadmorski obiekt hotelowy musi sprostać wielu wymaganiom. Podstawowe z nich to:
- wi-fi
- odpowiednio przystosowana sala konferencyjna nad morzem
- estetyczne pokoje
- smaczne posiłki
- parking
Na wyjazdach biznesowych rządzi praca zdalna. Sala konferencyjna w Sopocie czy innym nadmorskim mieście to dopiero początek. Często po całym dniu szkolenia, trzeba doszkalać się w pokoju hotelowym. Niezbędne jest zatem szybkie łącze internetowe.
Żeby pracować i odpoczywać trzeba mieć ku temu warunki. Pokój hotelowy musi być czysty, estetyczny. Warto zapoznać się z opiniami o hotelu nim wykupi się pokoje dla uczestników szkolenia.
Przestronna, klimatyzowana sala konferencyjna to podstawa. Sale konferencyjne nad morzem? Żaden problem – oferta hotelowa dla biznesu jest bardzo atrakcyjna i sprosta wysokim wymaganiom każdego organizatora.
Dobra firma szkoleniowa – profesjonalizm ponad wszystko
Dobra firma szkoleniowa i zaangażowany trener to gwarancja zadowolenia uczestników szkolenia. Piękny hotel w Gdyni, idealna sala konferencyjna w Sopocie czy atrakcje Międzyzdrojów nie zapewnią pełni sukcesu. Właściwe i udane szkolenie biznesowe to autorski program, dbałość o uczestnika, dobrze przekazana wiedza i spersonalizowana formuła.
Nadmorskie atrakcje dodatkowe – wartość dodana
Nauka to nie wszystko. Po całym dniu przyswajania nowej wiedzy warto udać się na zwiedzanie okolic. Nadmorski spacer to atrakcja i wartość sama w sobie ale warto też zwiedzić miasto. We wspomnianym już Sopocie must-see to słynny Monciak oraz piękna plaża. Warto odwiedzić Grand Hotel w którym nocowała Marlena Dietrich czy Greta Garbo. Nie bez przyczyny Sopot zwany jest nadbałtyckim Monte Carlo. Zainteresowanych historią miasta z pewnością ucieszy wycieczka do muzeum Sopotu. Uwadze zwiedzających poleca się też sopockie grodzisko oraz park krajobrazowy. Sopot to też słynna Opera Leśna – repertuar obecnie dyskusyjny ale wartość kulturowa nie do przecenienia.
Reasumując – udane szkolenia biznesowe nad morzem to połączenie w jedną, dopracowaną całość następujących kwestii:
- lokalizacji
- bazy hotelowej
- odpowiednich sal konferencyjnych nad morzem
- bazy gastronomicznej
- atrakcji turystycznych
- ciekawego szkolenia
Udanego pobytu i dużej dawki wiedzy w nadmorskim klimacie 🙂 Bon voyage!
Leave a Reply